Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Adita Musuroi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2018
    Locație:
    Băilești
    Masina:
    Audi A6
    Salut, am și eu o problema la cutia 0b5. Țin sa Menționez ca erorile de le am pe cutie sunt P17D4 semicutie 1 ventil 3 și P1775 senzor presiune hidraulică 1 g193. am schimbat selenoizi de pe mecatronic. Respectiv n435, n471, n440, n472, n436. Am schimbat kitul de ambreiaje. Mașina face tot la fel erorile rămân tot aceleași. Am schimbat garniturile de la mecatronic. Practic pot spune ca am schimbat cam totul și mașina face la fel ca înainte de revizie. Mașina la rece merge perfect, la cald o blochează in treapta 2 4 și 6. Nu ma lasă sa fac adaptările pentru valve și ambreiaj. Aștept un răspuns dacă se poate și a întâmpinat cineva așa pana acum. Am înțeles ca ar putea fi și din cauza calculatorului. Mulțumesc frumos, las câteva poze aici
     
  2. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Ai o serie vin?
     
  3. ilie hordoban 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2024
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 2011
    Buna seara
    Am un audi a6 C7 din 2011 motor 2.0 de 177 Cp cu cutie de viteze multitronic CVT. La plecarea de pe loc in unele situații are un mic șoc iar in treapta a 2-a, parca se aude un mic sunet. In rest cutie schimba bine. Doar la plecarea de pe loc face acel mic șoc si asta nu tot timpul.
    In plus, la plecare dintr-o rampa mai abrupta a murit motorul. Se poate sa fie aceasi cauza ? Vreo rezolvare ? Multumesc pentru răspuns.
     
  4. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Discurile de ambreiaje pentru forward uzate, problema clasica la cutia multitronic cod 0AW

    Vino cu rezolvarea te rog după reparatia cutiei pentru ca altfel mesajul tau este scris degeaba.
     
  5. Andrei Vacar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2023
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7
    Da. Asa e face și la mine. Momentan circul așa cu ea de 1 an. Dacă ești atent la plecare e ok. Vreau să schimb discurile pe viitor. Ca si costuri la Cluj la Autoshift sunt 5000 lei discurile. Iar cu totcu schimbarea de volanta și ulei in cutie ajung undeva la 10 mii lei. Dar, repet, dacă ești atent mai poți merge o perioadă așa. In pantă abruptă e mai greu. Strict plecarea de pe loc e problema. După, pe la 5 km/h intră CVT-ul și nu mai ai probleme. Discurile de ambreiaj le folosește cutia strict la plecarea de pe loc, și dacă nu mă înșel și in R.
     
  6. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Poti merge asa cu riscul sa distrugi variatoarele si lantul, iar dupa, dublezi suma sa o poti recondiționa !
     
  7. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    În caz că se lovește cineva de eroarea P2805 correlation error, dar fără a fi memorată, o cauză poate fi senzorul de poziție al levierului. La modelul 0ck e în exteriorul cutiei. La mine citea pozițiile corect, dar apărea eroarea la diagnoza, așa că i-am făcut o revizie completă ceea ce implică scos mecatronica pentru acces la filtre, așa e la 0ck.

    Ulei ATF G055529A2 - 5 litri
    Ulei MTF G052549A2 - 4 litri
    Baie ulei 0CK321359M
    Bușon golire 0CK321439A (2 buc)
    Țeavă 0CK325107F (1 buc)
    Șurub baie N10156207 (25 buc)
    Garnituri mecatronic - 0CK325443 0CK325444, 0CK325445, 0CK325446 (1 buc din fiecare)
    Garnitură 0CK927523 (1 buc) + 0CK301191A (1 buc)
    Filtre mecatronic - 0CK325421A, 0CK325121D, 0CK325149D (1 buc. din fiecare)

    Ulei am pus OE, filtre Hengst (pe OE sunt produse de Ibs filtran, ei sunt principalul furnizor OE cam la majoritatea, dar în ultimii ani și Hengst sunt furnizori OE, ca ex. pe cutii ZF) baie tot OE (se găsește și pe Hengst cod HG104H D835, dar nu era în stoc când am făcut eu revizia) restul pieselor tot OE.
    La aprx. 290k km, uleiul MTF era praf și pulbere (vina mea că am fost ignorant și nu l-am schimbat mult mai repede), cel din cutie era ok, dar e drept că l-am dat jos la 50k km.

    În afară de piesele pentru revizie, se mai adaugă:

    Senzor poziție 0CK927753J (1 buc)
    Simmering 0CK321199 (1 buc)
    Garnitură 0CK927523 (1 buc)
    Șurub WHT002459 (3buc)
    Șurub N91043601 (2 buc)

    Piesele au fost achiziționate de mine și schimbul a fost făcut la un service specializat în astfel de cutii. Cei de la reprezentanță nu fac schimb de filtre pe mecatronică. E o revizie costisitoare, dar oarecum necesară, mai ales la un km ridicat.

    20240325_075838.jpg IMG-20240325-WA0003.jpg
     
    mihaicristian și Ionut Stancu apreciază asta.
  8. ilie hordoban 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2024
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 2011
    Buna seara.
    Revin cu un răspuns la problema cu șocurile la plecarea de pe loc la cutie de viteze CVT.
    Așa cum a spus si @klausdiag discurile de ambreaj pentru mersul înainte a fost problema.
    Le-am înlocuit la Cluj la AutoShift. Azi am fost după mașina si totul pare sa fie in regula. Am făcut plecări din rampa si plecări mai bruște.
    Rezultat: fără șoc la plecarea de pe loc. Multumesc mult pentru ajutor.
     
    klausdiag apreciază asta.
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut,
    Eu am un Audi A6 C7 2.0 tdi Quattro cu stronic DL501 0B5. La 135 km/h acul turometrului sta la 1950 RPM. La doi prieteni ca au acelasi motor, dar tractiune fata, la aceiasi viteza la ei sta acul turometrului la 1650 RPM plus-minus. Este asa de mare diferenta intr-e aceste cutii la rapoarte ? Am facut probe ieri in autostrada toti trei, eram unul dupa altul pe pilot automat.
     
  10. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 3.0 TDI 218 PS
    aveti si exact aceleasi dimensiuni la anvelope?
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Da, 255/35/20 am eu cu unul din ei, celalalt daca nu ma gresesc are 255/40/19.
     

Distribuie pagina asta