Salutare si bine v-am regasit dupa o lunga pauza Sunt extrem de bucuros ca acest forum si-a pastrat identitatea si nu s-a transformat intr-un grup de facebook sau telegram. In cele ce urmeaza va voi prezenta o masina draga mie pe care am cumpart-o fara sa stau prea mult pe ganduri. Planul in sine a fost sa gasesc un RS4 B5 intr-o stare buna la care eventual sa continui mentenanta uzuala, zis si facut, mai bine zis si NU facut deoarece acele modele la care visam ori nu erau de vanzare ori aveau un pret cu mult peste bugetul pe care eram dispus sa-l aloc. Cautarile le-am facut pe site-urile auto din Franta, tara unde-mi petrec cateva luni bune din an din pricina profesiei. Am gasit masina in orasul Cannes, din spusele francezului totul la masina era Nichel, cuvant asociat cu full de full, fara probleme, intr-o stare foarte buna. Cand ne-am calibrat referintele, Nichelul abia se zarea in capatul tunelului. Dar tot am luat-o , mi-am zis ce farmec are daca nu schimb una alta pe la ea. Masina este fabricata in 04.2001, a avut 2 proprietari si de la cel din urma am primit un dosar destul de stufos cu tot ce s-a facut la ea in cei aproape 23 de ani si 178.000 km parcursi inregistrati pe cartea service. Am comandat deja un portbagaj de piese am pus masina pe platforma si am trimis-o acasa in Romania pentru reabilitare.
Foarte tare, bravo pentru o asa achizitie si curaj sa te apuci de un astfel de proiect . Chiar sunt curios care sa o fie impresia dupa ce mergi cu ea . Tine-ne la curent cu ceea ce i faci.
WOW WOW WOW Foarte tare masina si ma bucur ca mai apar pe aici astfel de raritati! Sa o stapanaesti sanatos si sa postezi cat mai des pe acest topic!
Oh, ce fain ! Sunt curios de impresii dupa ce ai s-o conduci ... si mai mult, ce modificari ai sa-i aduci. Multa bafta si sa o stapanesti sanatos !!
Va multumesc frumos , am reușit sa-mi fac o părere despre ținuta de drum si comportament , singurul lucru care este oarecum deranjant este poziția la volan. Volanul este foarte aproape de picioare , as prefera sa pot coborî mai mult scaunul. Obișnuit fiind cu modelele mai actuale de RS , unde totul este calibrat la virgula , aici simt ca eu conduc mașina si nu invers. Ca si planuri : Articulații si planetare de schimbat Tampoane cutie + motor Uleiuri ( cutie + diferențial ) Tot ce înseamnă conexiuni siliconice vor fi schimbate ( am achiziționat un set cu toate aceste elemente ) Tubulatura sistemului de admisie , traseele către intercoolere vor fi înlocuite cu unele de diametru mai mare Diverter valve metalice Bobine + bujii noi Injectoare noi Intercoolere noi mai mari Tot traseul de evacuare de la Milltek Toate elementele ce prezintă uzura la interior , aici ma refer la repere din plastic , vor fi schimbate. Mașina are din 2008 un sistem de suspensie reglabilă de la Bilstein pe care nu l-am inspectat cu atenție. după aproximatv 1000 km de condus am avut si prima eroare , având o diagnoza de amatori am descoperit următorul cod de eroare P0411( secondary air injection system , incorrect flow detected )
Pozitia la volan si la RS6 C5 e la fel de sus, scaunele Recaro nu ajuta deloc la asta, stai mai jos pe scaunele sport decat pe Recaro din pacate plus ca mie mi se par prea tari. Oricum sunt sigur ca e mai placut la condus fata de C5 pentru ca ai cutia manuala care e foarte misto. Oricum e o masina de tinut la colectie, deja au preturi astronomice si nu vor face decat sa se aprecieze, mai ales ca nici nu sunt multe.
Cred ca orice pasionat de pe forum si-ar dori sa aiba o asemenea bijuterie in garaj! Felicitari pentru curajul de a aduce asa ceva pe plaiurile mioritice, conservata cum trebuie, masina iti va aduce cu siguranta numai zambete pe chip la fiecare acceleratie. Ce sa zic....daca ai drum prin Roman, da-mi de stire
Marius, jos pălăria, ai revenit in stil! Sa o stăpânești sănătos, sa te bucuri de ea, sa îți aducă foarte multe zâmbete odată ce o aduci in starea in care dorești sa fie. Mașina asta îmi doresc foarte mult sa o vad, cândva, cumva daca se poate. M-am abonat.
Super masina! Felicitari pentru achizitie si spor la modificat! @mik15 - foarte tare faza cu scaunele, nu stiam ca in Recaro stai mai sus (si pe cele sport le-as mai lasa putin mai jos daca s-ar putea)
Salutare @Nemesis 31, Nu am avut RS5, era un Audi A5 cu câteva elemente de RS5. Este vândut de mult timp.
Salut Marius, Vin și eu cu 2 sugestii: - față / ramă ceasuri de bord cu inele cromate; se găsește cu ceasurile de C5 cel mai des - bare portbagaj plafon de aluminiu, să fie în ton cu ornamentele geamurilor Cu poziția la volan, nu ai ce sa faci, așa este modelul acesta de Recaro, poziție înaltă și oarecum incomod din punctul meu de vedere. Spor cu reparațiile propuse, mai așteptăm update-uri !